Reklamace a vrácení zboží
V eshopu najdete ověřené a značkové zboží. U hudebních nástrojů probíhá dokonce předprodejní kontrola prodejce. Pro show techniku funguje vlastní servis prodejce. Priorita je nejlepší kvalita a služby tak, abyste byli spokojeni! I tak se vyskytnou situace, kdy potřebujete poradit, pomoc nebo reklamovat zboží. Zde se dozvíte, jak na to.
V případě uplatnění zákonné záruky nás kontaktujte na e-mailu reklamace@hdt.cz nebo telefonu prodejce +420 359 807 278. Dostanete informace, co v dané situaci podniknout dál. Také si pečlivě pročtěte následující informace, které Vám pomohou reklamaci úspěšně vyřídit. Více se dozvíte níže u Vyřízení reklamace.
Několik typických situací na úvod, než reklamaci zahájíte a jestli je k ní vůbec důvod:
1) Zboží nedorazilo nebo je nekompletní.
Pokud máte jistotu, že už žádný kurýr nepřijede nebo máte dostat určitý počet balíků a něco nesouhlasí, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat nejlépe na telefonu nebo e-mailu. Vše společně zkontrolujeme a vyřešíme.
2) Zboží dorazilo poškozené, nekompletní nebo jiné!
Především vše nafoťte nebo jinak zdokumentujte. Je možné, že dopravce něco podcenil nebo zkrátka při přepravě zboží se stalo něco neočekávaného. V takovém případě budeme muset my reklamovat u dopravce danou událost a budeme k tomu potřebovat základní údaje (co je poškozeno a jak). Pokud máte doklad o objednávce a zaznamenáno, co se zbožím je, co nejdříve nás kontaktujte. Poradíme, co dál.
V případě, že bylo zboží dobře zabaleno, ale např. vnitřek hudebního nástroje je poškozen nebo vidíte nějakou prasklinu či je poškozen přívodní kabel k přístroji apod., je pravděpodobné, že závada nastala u dopravce, u nás nebo u výrobce. Tak či onak je opět potřeba vše zdokumentovat a kontaktovat nás!
3) Potřebuji poradit, jestli je výrobek správně nastaven, zapojen nebo kompletní.
Volejte linku prodejce +420 359 807 276 nebo napište na e-mail info@HDT.cz. Budete potřebovat název nebo kód výrobku a ideálně číslo dokladu. Následně Vám prodejce rádi poradí nebo zodpovíme cokoliv, co Vám nebude jasné ohledně produktů od nás.
4) Potřebuji poradit s něčím jiným
Pokud se nejedná o klasickou závadu a jste tedy v jiné situaci (je poškozený návod nebo jen obal, neobdrželi jste fakturu apod.), je možné nás také kontaktovat, neváhejte, jsme tu pro Vás!
5) Výrobek nějaký čas fungoval, ale nyní je rozbitý, nefunguje nebo funguje špatně
Pokud máte produkt tzv. v záruce a chcete ji uplatnit (víte, že poškození nebo nefunkčnost není způsobena Vámi nebo neopatrným používáním či zacházením se zbožím), určitě budete potřebovat daňový doklad pro ověření takového nároku a je třeba nás kontaktovat stejně jako v jiných případech. A to co nejdříve od zjištění závady nebo nedostatku. Postupujte pak dle níže uvedených informací o vyřízení reklamace.
Vyřízení reklamace
Pokud budete zboží reklamovat, kontaktujte reklamační oddělení prodejce na e-mail reklamace@hdt.cz nebo telefonicky +420 737 210 613 (v pracovních dnech v době od 10:00 do 16:00 hod.). Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Dále si prosím stáhněte a vyplňte reklamační formulář a spolu s ním nám zboží po předchozí domluvě zašlete na naši adresu.
K vyřízení reklamace budete potřebovat:
• reklamované zboží ve stavu nejvíce odpovídajícím původnímu
• kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
• vyplněný reklamační formulář (popis závady, vaše kontaktní údaje atd.)
Další reklamační ujednání:
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Upozornění: Zboží je nutné zasílat v odpovídajícím balení, ideálně v originálním obalu vč. polstrování, které zabrání mechanickému poškození při přepravě či manipulaci se zásilkou. Zboží zasílané k reklamaci musí být řádně vyčištěné, zbavené případných provozních kapalin (např. náplní ve výrobnících umělé mlhy, pěny, sněhu apod.) a ve stavu vhodném pro přepravu (např.
rozpojení propojovací a napájecí kabeláže, u které při přepravě může dojít k poškození konektorů apod.). Pro případ výměny či vrácení zboží je nutné vždy zasílat zboží v kompletním původním balení, vč. kompletního příslušenství a dokumentace. Podrobné informace naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách společnosti HDT impex, s.r.o.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30 denní lhůtě. Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv z našich provozoven (výdejním místě) a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
• s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
• reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
• doložíte výši nákladů (kopie účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu. Podrobné informace ke způsobu vrácení nákladů spojených s reklamací nebo vrácením zboží vymezují VOP prodávajícího.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z výdejních míst prodejce, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou. V případě zaslání reklamace poštou nebo při elektronickém zadání reklamace společnosti HDT impex, s.r.o. a následném zaslání zboží na adresu reklamačního oddělení, vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.
Sazebník servisních výkonů:
Záruční reklamace se provádí zdarma, bez nároku servisu na fakturování nákladů spojených s pracovními výkony a případnou výměnou náhradních dílů. Servisní oddělení si vymezuje právo změnit charakter reklamace na pozáruční v případě, kdy zjevně došlo k mechanickému poškození zboží nebo v případě, kdy výrobek zjevně nebyl využíván v souladu s pokyny uživatelského
manuálu a samotného určení či vlastností přístroje. V takovém případě se reklamace pozastaví a stav a realizace zakázky se vždy konzultuje se zákazníkem. Placená oprava se provádí vždy pouze v případě doložitelného odsouhlasení nákladů zákazníkem a souhlasem s opravou zboží. Při zamítnutí provedení placené reklamace zákazníkem v takovémto případě, případně při dodání zboží ve stavu, který bude vyžadovat čištění či jiný servisní výkon spojený se špatným stavem zařízení nebo s vadným balením zaslané reklamace, může být účtován manipulační poplatek dle platného ceníku servisních výkonů:
Servisní výkon cena vč. DPH MJ
Servisní práce – LED zobrazovače 599,00 Kč hod
Servisní práce – NON STOP servis 699,00 Kč hod
Servisní práce – záruční/pozáruční (vlastní zboží) 199,00 Kč 30min
Servisní práce – pozáruční (cizí zboží) 299,00 Kč 30min
Servisní práce – akustické strunné nástroje 199,00 Kč 30min
Servisní práce – elektronické hudební nástroje 299,00 Kč 30min
Servisní práce – bicí a dechové nástroje 399,00 Kč 30min
Servisní práce – čištění a údržba 299,00 Kč 30min
Dohledání prodejních dokladů 199,00 Kč ks
Identifikace závady 299,00 Kč ks
Expresní příplatek 399,00 Kč ks
Manipulační poplatek 199,00 Kč ks
Reklamační formulář v PDF
Zašlete na email: reklamace@hdt.cz